دانلود اهنگ جدید

۱۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

24 هزار نوع دستگاه اندرویدی توسط 1300 برند در جهان تولید میشود

سامسونگ بزرگ‌ترین فروشنده دستگاه‌های اندرویدی در جهان محسوب می‌شود. اما باید توجه داشت که او در بازار جهانی تنها نیست و گزارش جدید نشان می‌دهد 1300 برند یک میلیارد دستگاه اندرویدی که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد را تولید کرده‌اند.

 

شرکت OpenSignal تولیدکننده ابزار اندازه‌گیری سیگنال‌های موبایلی چهارمین گزارش سالانه مربوط به وضعیت اندروید در بازار جهانی را منتشر کرد و توضیح داد که در مجموع 24 هزار و 93 نوع دستگاه اندرویدی در سراسر جهان تولید شده و البته 1294 شرکت آنها را به تولید رسانده‌اند.این آمار و ارقام نسبت به آنچه که سال 2012 میلادی منتشر شده بود کاملا متفاوت است.در آن زمان 1000 برند جهانی روی اندروید کار می‌کردند و محصولات خود را به دست کاربران جهانی می‌رساندند.

مرکز OpenSignal اعلام کرد که سهم سامسونگ در بازار جهانی محصولات اندرویدی کاهش یافته است. این شرکت کره‌ای سال 2012 میلادی 47 درصد بازار جهانی محصولات اندرویدی را در دست داشت که رقم مذکور برای سال 2015 میلادی 37.8 درصد گزارش شده است.اما طی این سه سال تعداد انواع دستگاه‌های اندرویدی بیشتر شده است. در آن زمان 11 هزار و 868 نوع دستگاه اندرویدی تولید می‌شد که این رقم هم‌اکنون به 24 هزار و 93 نوع دستگاه افزایش یافته است.برخی از برندها توانستند در این مدت گام‌های بزرگی بردارند که از جمله آنها می‌توان به شیائومی، Oppo، OnePlus و هوواوی اشاره کرد و در کنار آن برخی شرکت‌های بزرگ‌تر از جمله لنوو، سونی و HTC هم تاثیری قابل ملاحظه در این بازار برجا گذاشتند.

۱۹ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مدیر

اس ام اس عاشقانه جدید 2

حس قشنگیه
یکی نگرانت باشه..
یکی بترسه از اینکه یه روز از دستت بده.
سعی کنه ناراحتت نکنه،
حس قشنگیه …
وقتی ازش جدا میشی:اس ام اس بده
عزیز دلم رسید؟
قشنگه: یهو بغلت کنه،
یهو . . . تو ی جمع .. در گوشت بگه دوست دارم!
بگه که حواسم بهت هست.
حس قشنگیه ازت حمایت کنه …
آره …!!
دوست داشتن همیشه زیباست..

۱۹ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر

اس ام اس عاشقانه جدید

آسمان آبی عرفان من چشمان توست
اختر تابنده ی کیهان من چشمان توست
در حضور چشم هایت عشق معنا می شود
اولین درس دبیرستان من چشمان توست
در بیابانی که خورشیدش قیامت می کند
سایبان ظهر تابستان من چشمان توست
در غزل وقتی که از آیینه صحبت می شود
بی گمان انگیزه ی پنهان من چشمان توست
من پر از هیچم پر از کفرم پر از شرکم ولی
نقطه های روشن ایمان من چشمان توست
در شبستانی که صد سودابه حیران من اند
جام راز آلوده ی چشمان من ، چشمان توس
باز می پرسی که دردت چیست؟ بنشین گوش کن!

درد من ، این درد بی درمان

۱۹ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مدیر

اس ام اس جدید

"محمد رضا شریفی نیا "=فرهـاد: عسل تـو ،تـوی این رابطه بـاختـی چـون تـو کسـیو از دسـت دادی کـه صـادقانـه دوسـِت داشـت و مـن کسیـو از دسـت دادم که دوسـم نداشـت !

"آنچـه مردان درباره زنان بـاید بدانند"

۱۹ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر

طنر خاطرات خنده دار شمار 2

بچه که بودیم یه روز خواهرم اومد با خوشحالی بهم گفت:بدو که یه بسته بادکنک پیدا کردم...خلاضه همه رو باد کردیم و یه نخ بهشون بستیم و دویدیم تو کوچه...هر کی می رسید با خنده می پرسید اینا رو از کجا آوردین؟ ما هم خوشحال می گفتیم از تو کمد مامانو بابام...یکی دو ساعتی که پرسه زدیمو آبرو ریزی کردیم یکی از همسایه ها از تو کوچه جمعمون کرد و سپردمون دست مامانمون !!
بابام چنان بلایی سرمون آورد از اون روز دیگه دست به بادکنک نزدم :|
بچه بودم خو :(


۱۹ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر

طنر خاطرات خنده دار شمار 1

دانشگاه درس اقتصاد داشتیم
استادمون از این مخ ها بود که یه تخته اش می لنگید
هر بار که میخواست مثال بزنه فقط دو تا چیز تو ذهنش بود که بگه ادامس موزی و سیب زمینی
یه بار اومد در مورد عرضه و تقاضا صحبت کنه، رو کرد به تخته و شروع کرد به نوشتن و گفتن: فکر کنید همه مغازه ها به جای چند مدل و برند سیب زمینی فقط ادامس موزی داشته باشند و همینطور ادامه داد، بعد که برگشت ما همه اینطوری 0_0
استادمون مگه شما ها تا حالا ادامس از مغازه نخریدید؟
ما چرا استاد ولی تا حالا چند مدل و برند سیب زمینی نه دیدیم و نه خریدیم
استاد برگشت تخته رو نگاه کرد تازه فهمید جای ادامس نوشته سیب زمینی
از اون جلسه به بعد روی تخته دیگه ننوشت ـ
اسم سیب زمینی هم دیگه نمی اوردـ


۱۹ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر

ماجرای اهنگ صبحت بخیر عزیزم معین

ماجرای زیبا و  غم انگیز اهنگ صبحت بخیر عزیزم معین

ماجرای غم انگیز ترانهء "صبحت بخیر عزیزم" از زبان معین
کسی ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺁﻫﻨﮓ ﺻﺒﺤﺖ ﺑﺨﯿﺮ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻌﯿﻦ ﺭﻭ تا حالا ﺷﻨﯿﺪﻩ؟؟؟
ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﯾﮏ ﺗﺮﺍﻧﻪ:
ﻣﻌﯿﻦ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮑﻨﺪ: ﺭﻭﺯﯼ ﺍﺯ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻧﺎﻣﻪ ﺍﯼ ﺩﺳﺘﻢ ﺭﺳﯿﺪ ﮐﻪ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﯾﮏ ﻓﺮﺩ ﺍﺯ آﺑﺎﺩﺍﻥ ﺑﻮﺩ.ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﻮﺩ.
ﺷﺨﺼﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﮐﻪ 16 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻋﺎﺷﻖ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﺷﺪﻡ ، ﭼﻨﺎﻥ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﻭﺍﺭ ﻋﺎﺷﻖ آﻥ ﺩﺧﺘﺮ ﺷﺪﻡ ﮐﻪ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﻭ ﭘﺎﻓﺸﺎﺭﯼ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺯﯾﺎﺩ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻢ ﺩﺭ ﻫﻤﺎﻥ ﺳﻦ ﭘﺪﺭﻡ ﺭﺍ ﺭﺍﺿﯽ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﺩﺧﺘﺮه ﺑﺮﻭﯾﻢ.
ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﺭﻓﺘﯿﻢ ﭘﺪﺭ ﺩﺧﺘﺮه ﺑﻨﺎﯼ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺮﺍ بپیچاند، ﺍﺻﺮﺍﺭ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﺭﺱ ﺑﺨﻮﺍﻧﻢ ﻭ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﺩﯾﭙﻠﻢ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ.
من هم ﭘﺲ ﺍﺯ آﻥ ﺑﺎ ﺟﺪﯾﺖ ﺩﺭﺱ ﺭﺍ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﺍﺩﻡ ﺗﺎ ﺩﯾﭙﻠﻢ ﮔﺮﻓﺘﻢ. ﺑﻌﺪ از گرفتن دیپلم ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﺭﻓﺘﯿﻢ ﻭﻟﯽ ﭘﺪﺭ ﺩﺧﺘﺮه ﮔﻔﺖ ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺳﺮﺑﺎﺯﯼ ﺑﺮﻭﻡ، ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﮐﺎﺭﺕ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ ﻫﺮﮔﺰ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻨﻢ.
ﺩﺭ ﺑﯿﺴﺖ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﺑﻪ ﺳﺮﺑﺎﺯﯼ ﺭﻓﺘﻢ ﻭ ﺩﺭ ﺑﯿﺴﺖ ﻭ ﺩﻭ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﺭﻓﺘﻢ ﻭﻟﯽ ﭘﺪﺭ ﺩﺧﺘﺮه ﺍﺻﺮﺍﺭ ﺩﺍﺷﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺎﺭ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ.
ﺑﻪ ﻫﺮ ﺣﺎﻝ ﺑﻌﺪ از ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﮐﺎﺭ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻭ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﺭﻓﺘﻦ ﻭ آﻣﺪﻥ ﻫﺎﯾﻢ ﻭ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯿﺸﺪ ﮐﻪ ﺑﺮﻭﻡ ﻭ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪء ﺟﺪﯾﺪ ﻋﻤﻞ ﮐﻨﻢ ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﯿﺎﯾﻢ.
ﺟﺎﻟﺐ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﺪﺕ آﻥ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻢ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺶ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﺍﻥ ﺩﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﺭﺩ ﻣﯿﮑﺮﺩ.
آﻥ ﺷﺨﺺ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﺭﻓﺘﻦ ﻫﺎ ﻭ ﻧﺎ ﺍﻣﯿﺪ ﺷﺪﻥ ﻫﺎ ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﭘﺪﺭ ﺩﺧﺘﺮه ﺩﺭ 32 ﺳﺎﻟﮕﯽ ﺭﺍﺿﯽ ﺑﻪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺟﻤﺎﻥ ﺷﺪ ﻭ ﺩﺳﺖ ﺍﺯ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ.
ﺟﺸﻦ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺑﺮ ﭘﺎ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﻭ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﻣﺮﺍﺳﻢ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﺗﺮﯾﻦ آﺩﻡ ﺭﻭﯼ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯿﺪﺍﻧﺴﺘﻢ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪء ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺭﻓﺘﯿﻢ.
ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺭﺳﯿﺪﯾﻢ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﺑﻪ ﻗﺪﺭﯼ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﻣﺒﻞ ﺩﺭﺍﺯ ﮐﺸﯿﺪ ﻭ ﺧﻮﺍﺑﺶ ﺑﺮﺩ ، ﻣﻦ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺫﯾﺖ ﻧﺸﻮﺩ ﻓﻘﻂ ﭘﯿﺸﺎﻧﯽ أﺵ ﺭﺍ ﺑﻮﺳﯿﺪﻡ ﻭ ﺩﺭ ﯾﮏ ﮔﻮﺷﻪ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﺑﺮﺩ.
ﺻﺒﺢ ﺍﻭﻝ ﻭﻗﺖ ﺷﺎﺩ ﻭ ﺳﺮﺧﻮﺵ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﻣﻌﺸﻮﻗﻪ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭﻡ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪﻡ، ﻭ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﺩﯾﺪﻡ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺑﻪ ﺗﻬﯿﻪ ﻭﺳﺎﯾﻞ ﺻﺒﺤﺎﻧﻪ ﺑﭙﺮﺩﺍﺯﻡ. ﺻﺒﺤﺎﻧﻪ ﺭﺍ ﺗﻬﯿﻪ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﻣﺪﺗﯽ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪﻧﺶ ﺑﻮﺩﻡ ولی همسرم بیدار شدنش خیلی طول کشید و من ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺷﺪﻡ. ﮐﻤﯽ ﺗﺮﺳﯿﺪﻡ ﻭﻟﯽ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﮐﻪ ﺷﺪﻡ ﺩﯾﺪﻡ همسرم ﻧﻔﺲ ﻧﻤﯿﮑﺸﺪ.
ﺳﺮﯾﻌﺎ ﭘﺰﺷﮑﯽ آﻭﺭﺩﻡ ﻭ ﭘﺰﺷﮏ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﻌﺎﯾﻨﻪ ﮔﻔﺖ ﺍﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮ ﺷﺐ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺍﺯ ﻓﺮﻁ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﺩﭼﺎﺭ ﺣﻤﻠﻪ ﻗﻠﺒﯽ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺍﯾﺴﺖ ﻗﻠﺒﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ.
و من ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺳﺎﻝ ﻫﺎ ﺗﻼﺵ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺪﺳﺖ آﻭﺭﺩﻧﺶ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻡ.
¤ﺻﺒﺤﺖ ﺑﺨﯿﺮ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺑﺎ ﺁﻧﮑـﻪ ﮔﻔﺘـﻪ ﺑﻮﺩﯼ ﺩﯾﺸـﺐ ﺧـﺪﺍﻧﮕﻬﺪﺍﺭ
¤ﺑﺎ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﺳﺖ ﺳﺮﺩﺕ ﺍﺯ ﻗـﻠـﺐ ﺧـﺴﺘـﻪ ﺗـﻮ ﮔﻮﯾـﺪ ﺣﺪﯾﺚ ﺑـﺴـﯿـﺎﺭ
¤ﺻـﺒـﺤﺖ ﺑـﺨـﯿـﺮ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺑـﺎ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﺭ ﻧﮕﺎﻫـﺖ ﺣﺮﻓﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺖ
¤ﺑـﺎ ﺁﻧـﮑـﻪ ﻟـﺤـﻈـﻪ ﻟـﺤـﻈـﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﻢ ﺍﺯ ﺩﻭ ﭼﺸﻤﺖ ﺗـﻦ ﺧـﺴـﺘـﻪ ﺍﯼ ﺯ ﺗـﮑـﺮﺍﺭ
¤ﻋﻬﺪﯼ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﺴﺘﻢ ﻫﺮﮔﺰ ﺷﮑﺴﺘﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ
¤ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﺗﺎ ﺩﻡ ﻣﺮﮒ ﻫﺮﮔﺰ ﮔﺴﺴﺘﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ

۱۹ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مدیر

بیوگرافی معین (خواننده)

معین (خواننده)

بیوگرافی

نصرالله معین نجف‌آبادی معروف به معین (زادهٔ ۲۹ دی ۱۳۳۰ در نجف‌آباد اصفهان) خوانندهٔ سرشناس موسیقی پاپ ایرانی است. کارهای او بیشتر از نوع عاشقانه و احساسی است. او بیشتر با نام معین شناخته می‌شود و هم‌اکنون مقیم آمریکا است و در انسینو، لس‌آنجلس [۲] زندگی می‌کند.

جهت دیدن به بقیه به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب...
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۰۴:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر

بیوگرافی مازیار (خواننده)

مازیار (خواننده)

بیوگرافی

مازیار با نام اصلی عبدالرضا کیانی‌نژاد (۱ تیر، ۱۳۳۱ در بابل − ۱۶ فروردین، ۱۳۷۶) خواننده‌ی پاپ ایرانی بود. که در سال ۱۳۷۶ بر اثر سکته‌ی قلبی و مغزی در گذشت. در امامزاده طاهر کرج به خاک سپرده شد. از آثار او می‌توان به آهنگ‌های کبوتر، ماهیگیر، ایران ایران و... اشاره کرد.

جهت دیدن به بقیه به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب...
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۰۴:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر

بیوگرافی شاهرخ (خواننده)

شاهرخ شاهید دهم آذر ماه ۱۳۳۲ در شهر تهران به دنیا آمد. پدرش عیسی و مادرش نرگس نام داشت.

زندگی هنری

شاهرخ در سن ۷ سالگی فعالیت هنری خود را در برنامه کودک رادیو ایران واقع در میدان ارک آغاز نمود و کماکان در همان سالها به تشویق پدرش و توسط وی برای فراگیری ردیفهای موسیقی ایرانی در کلاس استاد مهرتاش به مدت ۱۰ سال شرکت نمود. لازم به ذکر می‌باشد که استاد مهرتاش تنها کسانی را نزد خود می‌پذیرفت که استعداد خواندن آواز ایرانی را می‌داشتند. در کلاس آواز، استاد مهرتاش از یکی از هنر آموزانش که بزرگ و سرمشق کلاس نیز بود یعنی استاد محمدرضا شجریان می‌خواست تا گوشه‌ای از یک دستگاه را شروع کند تا کم‌کم به شاگردان کم سن و سال‌تر کلاس از جمله شاهرخ برسد. شاهرخ در سن ۱۲ سالگی به استخدام تالار رودکی تهران و گروه کر ملی ایران که توسط آلفرد مالرویان رهبری می‌شد و همچنین در اپرا مشغول به فعالیت هنری شد. شاهرخ در سن ۱۱ سالگی مادر جوانش را در بستر بیماری از دست می‌دهد و سه سال بعد نیز پدر نیز مرحوم می‌شود. شاهرخ در همان دوران نوجوانی در دامان خواهر نه چندان بزرگتر خود تربیت و پرورش یافت و از سن نوجوانی فراگیری نت و سلفژ را آغاز کرد و زیر نظر استاد پورتراب در هنرستان ملی موسیقی ایران آموزش دید همچنین به مدت ۵ سال زیر نظر استاد کازاتو که معلم لوچیانو پاوراتی خواننده معروف اپرای جهان بودند آموزش اپرا دید. شاهرخ که یکی از سولیست‌های موسیقی اپرا می‌باشد و صدای او نیز تنور باریتون (زیر یا نازک و بم یاکلفت) است قطعات بزرگ دنیا را توسط سلیست‌های بزرگ دنیا که به ایران دعوت می‌شدند در فرهنگ و هنر اجرا کرد. شاهرخ در سن ۱۴ سالگی ترانه دوستت دارم را به دنیای موسیقی پاپ ارائه داد که مورد تشویق و حمایت جوانان و مردم قرار گرفت، نام دومین ترانه وی «شبا بی تو» و بعدی نیز «راه بیفت» نام داشت و در سریال «غریبه» ترانه‌ای به همین نام اجرا کرد که به مدت ۲ سال هر شب از شبکه یک تلویزیون ملی ایران پخش می‌شد و بدین ترتیب با استقبال مردم از ترانه‌هایش، وی در همان سنین جوانی به یکی از خوانندگان مطرح موسیقی ایران تبدیل شد. محل زندگی شاهرخ اطراف خیابان نواب و میدان محمد رضا شاه سابق یعنی شمال غربی تهران بود و در دبستان بامشاد و دبیرستان مروی تحصیل نمود و تحصیلات موسیقی خود را در تالار رودکی و تئاتر جامعه باربد گذرانید و همین‌طور معلم خصوصی آواز نیز به منزلشان می‌آمد. وی در کنار تحصیل و فرا گیری آواز و موسیقی به ورزش بوکس نیز بسیار علاقه‌مند بود و به باشگاه بوکس نیز جهت تمرین در این رشته می‌رفت تا جائی که در سن ۱۸ سالگی در مسابقات بوکس قهرمانی کشور شرکت نمود و به دو دلیل که یکی ناداوری در مسابقات و دیگری تأثیر منفی ضربات این ورزش بر روی صدایشان، این ورزش را ترک نمود.


جهت دیدن به بقیه به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب...
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۰۴:۳۷ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مدیر